Als aanvulling op de voedselbank hebben we elk jaar een kerst inzamelaktie. Dit levert elk jaar weer een 25 tal mooi gevulde kerst pakketten op. Deze Aktie is elk jaar weer mogelijk dank zij de inzet van een 10 tal vaste en extra vrijwilligers.

De Kerstactie van stichting Het Warme Hart:

15 december 2018

KERSTACTIE VAN STICHTING  ‘’HET WARME HART’’ BIJ SUPERMARKT DIRK VAN DE BROEK IN SINT WILLEBRORD.

Op 15 december 2018 organiseert stichting het warme hart weer een kerst inzamelactie bij supermarkt Dirk v/d Broek aan de Dorpsstraat in Sint Willebrord.

De actie start om 9.00 en loopt tot ongeveer 15 uur. Vorig jaar was de actie, dankzij de vrijgevigheid van de supermarkt bezoekers, een groot succes.

Met de inzameling zijn een groot aantal gezinnen blij gemaakt met een extraatje voor de feestdagen.

Vrijwilligers van de stichting vragen de klanten bij de ingang van de winkel om een of meerdere houdbare produkten extra aan te kopen. De vrijwilligers delen een lijst met de meest gewenste produkten uit. Achter de kassa’s zijn andere vrijwilligers beschikbaar om de extra aangekochte produkten aan te nemen. Al deze produkten worden de volgende dag verdeeld onder een aantal gezinnen die het financieel niet breed hebben.

Hiermee wil de stichting Het Warme Hart ook deze groep mensen een goede Kerst geven.